tisdag 16 februari 2010

Morgonträff på Färg & Form!

Åh vilken härlig start på morgonen idag hade vi bestämt träff med Ulf (VD,Färg & Form,Anders Färg & Forms grundare).
Vi har suttit i ett möte om att utveckla produkter och ev nya produkter!
Som det är nu kan jag inte säga något mer förutom att det har varit fantastiskt kul och det kändes som om vi fick igång himla bra diskussioner och att om allt genomförs
kommer det att bli en riktig succé på barnmarknaden...

Men, men som det är nu får och kan jag inte säga mer, men ni ska vara de första att
få reda på fortsättningen.

Kramar i massor en glad mama!



Här sitter vi och fullkomligt sprutar ut ideèr kl 8 på morgonen hur man kan göra för att utveckla produkter och ta fram nya produkter, Ulf är den stående och vi som sitter är Emma, Alexandra, Anders(grundaren av Färg & Form) och sist men inte minst jag själv=)!

5 kommentarer:

  1. Härligt jobbat kul, vad ni är duktiga!!!!kram Maria R

    SvaraRadera
  2. Spännande! Min son har allt i molnen ska så bli kul att se vad det blir för nyheter!
    När dyker de upp????
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej du sprudlande energiska vän.

    Snart måste vi ses och prata om allt som händer och komma ikapp sedan sist. Jag ser att du har fullt upp med roliga projekt, men vad sägs om en kvällsprommis någon gång framöver. Hör av dig!

    Kram Sophie

    SvaraRadera
  4. Vad spännande, stort lycka till!

    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Spännande, spännande! Jag som älskar moln-serien blir inte så lite nyfiken just nu...

    Ha en riktigt bra kväll! Kraam från mig och Filip

    SvaraRadera