lördag 20 februari 2010

Besök inväntas!

Hej hoppas du har och får en fin lördagskväll! Vi väntar på att min syster Hanna och hennes son Lexus och barnens farfar ska komma.
Vi kommer att titta på melodifestivalen och bjuda på småplock(ni ser nedan vad jag menar med det).
Jag har ingen förtippad favorit men det känns som om Darin ligger bra till (har inte hört hans bidrag) men hans känns ju lite fräsch till Eurovision...
Förra helgen hade jag stora förhoppningar på Anna-Maria Espinoza men låtvalet var ju mindre bra=(. Anledningen till att jag höll tummerna på henne var att hon är ihop med en god vän till mig, men,men bättre lycka nästa gång!

Nej nu måste jag sluta för nu kommer farfar men vi hörs snart igen!

Massor av kramar Sofia





Det här är ett tips om du inte redan provat det. Gör rullader av parmaskinka och blåmögelost det är fantastiskt salt och gott!



När jag ber Jonas om att ta ett foto till bloggen tvekar han och säger att jag inte ska utge mig för någon jag inte är...? Okay jag erkänner att jag inte är någon matmor men ibland försöker jag... Och frågar man mina barn så lagar jag den bästa maten i världen, skratt!!



Älskade Jonas är väldigt koncentrerad=)



Vår familjs favorit är "småplock" vår 6-åring kallar det för småplopp! Jag ser framför mig hur han säger på förskolans måndagssamling att han har ätit flera tallrikar med småplopp... Och fröken tänker vilka hemska föräldrar...=)



Vårt älskade skelett Neo väntar o väntar på gästerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar