söndag 21 februari 2010

Hjälp! Tar tacksamt emot information!

Hej! Just nu sitter jag här i soffan med Neo och kollar på Ebba & Didrik på film.
Det är verkligen nostalgi!
Idag har vi inte gjort något speciellt förutom att vi har varit ute en sväng men det var vi inte länge för det är ju så kallt...när ska det här ta slut??

Ikväll ska vi kolla på en hyrd Wallander film och käka lite pizza en mysig avslutning på söndagen med andra ord.

Jag bjuder på lite bilder här nedan från igår!

Vi hörs snart igen, kramar i massor Sofia


Ps En fråga hur gör man om man vill ändra bakgrund på bloggen? Jag menar inte färg utan jag har ett mönster som jag vill ha runt texten. Är väldigt tacksam för svar för jag har letat och letat i blogger om info men finner det ej!
Och jag vet ju att det går att få andra bakgrundsbilder än standardmallarna men hur?


Lexus valde att klä av sig direkt han kom hem till oss! Och vi ville ju ha en nöjd gäst så vi lät honom hållas... Imponerande nog så mumsade Lexus i sig kex med blåmögelost!



Barnens farfar Pelle älskar inte precis att vara med på kort...



Jag och min älskade syster Hanna.



Neo slocknade som vanligt i soffan, först av barnen... Hoppas hans kvällströtthet sitter i även i tonåren för innan kl 20 hinner man väl inte att göra så mycket bus=)



Ojoj här är kusinerna koncentrerade på att spela nintendo ds...

5 kommentarer:

  1. haha tur att farfar behöll kläderna på iallafall, hade nog blivit ett rätt roligt kort annars. Önskar att Oliwer oxå somnade tidigt, den nattugglan kan vara vaken till 12 varje kväll om han fick.
    Du en annan fråga, fick Neo med sig ett par tjocka fingervantar hem ifrån oss?
    Ha en fortsatt trevlig kväll med Wallander och pizzan.

    SvaraRadera
  2. Åhh ni ser ut att ha så fint hemma:) På bilden av dig och Hanna är jag lite nyfiken på väggen till höger, är det foton? hur är de upphängda? Ni verkar iallafall ha ett mycket vackert hem, tycker jag!

    SvaraRadera
  3. gå in på backgroundfairy.com dom har gratis mallar som man kan ha som bakgrund. mkt finare än dom som redan finns på blogger, jag har fixat så till min blogg iaf! det ska stå på sidan hur du går tillväga. Är inne här och kikar då och då på allt fint som kommer till butiken, är i v.26 nu och börjar bli sugen på att köpa lite smått o gott till lillen. Har spanat in den fina mobilen från "Ted", hoppas den finns kvar! Mvh Susanna

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra, tack för den fina komplimangen om vårt hem, jag blev jätteglad=).
    Jovisst är det foton som hänger på väggen. Det är från början ett plexiställ för tidningar men används nu till foton på våra små älsklingar...
    De kommer från LaShelf!

    Hej Susanna! Tack snälla för infon, jag ska in och kika genast!Och Tedmobilen kommer att finnas kvar i sortimentet...

    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  5. Åh vad bra! Då ska jag komma förbi er och kika på den snart! :-) susanna

    SvaraRadera