onsdag 10 februari 2010

Ett kvälls besök hos syster yster!

God kväll i stugan! Ikväll var både jag och min syster Hanna gräsänklingar så vi tittade vad vi hade i respektive kyl/frys och så åt vi gemensam kvällsmat hos Hanna.
Det blev lövbiff, klyftpotatis, persiljesmör,broccoli och stekt rödlök.

Maten smakade bra och sällskapet var trevligt men ljudnivån när våra barn "kussarna" träffas är enorm... De tjoar och stimmar och busar upp varandra och självklart blir det inte bättre när det är kväll=).

Så i dörröppningen när vi gick hem så beslöt jag och Hanna oss för att försöka få till en kväll på relaxen, g-vik nästa vecka för att kunna prata till punkt (kul som lite omväxling)!

Nåväl nu är jag hemma igen och barnen sover och det är åter sådär tyst... Men inatt kommer mannen hem från en Tysklandsresa så imorgon har jag åter kvällssällskap igen och det ser jag verkligen framemot (två ensamma kvällar får räcka, hihi).

Nej nu ska jag ta ett bad innan jag stupar i säng!

Ha det bra så hörs vi! Kram...


Och här äts det mat...

Att vara mamma och moster är underbart...

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Jag har varit inne här några gånger och kikat. Jag känner Hanna och brukar vara inne på Våra Små och handla ibland. Jag bara funderar lite... Jag bara går och väntar på att någon butik ska börja ta in lita danska barnkläder... ÄR det ngn tanke som slagit dig? Annars måste jag väl tyvärr starta ngt eget. Ne men det vore väldigt roligt, det finns en hel del jättefina märken som har sååå fina kläder. Och du känner säkert till många eftersom du är i branschen. Men jag brukar beställa danska kläder över nätet eftersom det är så svårt att få tag på i butik... Bara en liten tanke, jag skulle iallafall bli överlycklig och skulle bli storkund hos er då=).

    Hoppas ni får in iCandy vagnar snart. Jag kan recensera åt er hihi. Jag har nämligen en nu och kan rekommendera den.

    Ha en bra dag och kommande helg.

    Mvh amanda romell

    SvaraRadera