torsdag 25 februari 2010

Minns dåtiden och det handskrivna...

Hej min vän! Idag har det varit full rulle på jobbet, det märks när lönen dimper in på kontot=)! Efter jobbet har vi haft huset fullt, Tindra har lekt med en kompis och syrran och hennes son samt vår mamma har varit på besök.
Jag älskar när Våra Små och huset är fullt så jag är nöjd med dagen...

Imorse när vi kom till fritids hade Neo fått kärleksbrev, så sött!
Då blev jag sentimental och tänkte på när jag och mannen träffades hur vi då skrev små söta meddelanden och ritade hjärtan (jag ritade)hela tiden.

Nu för tiden skickar vi fortfarande kärleksmeddelanden men via sms och det är sällan det skrivs lappar! Tänk vad mobilen, datorn har tagit över det handskrivna!
Från och med nu ska jag börja med mina små lappar igen...

Vi hörs snart igen! Kram,kram



Idag låg dessa kärleksbrev på Neos fritidshylla, de är från Ella och Tuva som går i Neos klass! Så sött så både jag och Neo rodnade...




Mitt systerbarn Lexus älskar att vara hemma hos oss för vi göder lillprinsen med sötsaker...(jag vet att man inte ska köpa barn, men,men)...



Neo tyckte det var öken att syrran hade en kompis hemma och han blev portad från hennes rum, så som plåster på såren fick han spela på min dator...



Tindra (längst bort) var väldigt nöjd idag, för hon lekte med sin nya kompis Ida som är ett år äldre än henne, häftigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar