tisdag 9 februari 2010

Sitter i soffan och njuter av lugnet!


Hej, hoppas att du mår bra, kanske sitter du också i soffan och njuter av tystnaden...
Tänk innan jag fick barn hade jag inte förstånd av att njuta de stunder då jag var ensam, då fick jag PANIK och hittade på något eller kastade mig på telefonen för att få sällskap!
Nu är det dock skillnad de få stunder jag har för mig själv som nu. Barnen sover, Jonas är inte hemma och jag vägrar att sätta på tv:n för att det är så tyst och skönt...

Nej nu ska jag fortsätta att njuta, vi hörs imorgon!

Kramar Sofia

Ps Hjärtat är till er alla som lämnar snälla, roliga och härliga kommentarer och även ni som bara läser...

2 kommentarer:

  1. Ensamheten och tysnaden är så skön. Synd bara att jag aldrig får tid att vara just ensam.
    Tack för hjärtat föresten och tack för en bra och rolig blogg

    SvaraRadera