torsdag 19 november 2009

Efter mycket fix och trix...

Hej!
Jag tror att alla känner igen sig i att man bara måste "möblera" (förändra något) om ibland. Jag är så`n hemma och även på jobbet. Nu var det ett tag sedan vi gjorde någon stor förändring på Våra Små men i tisdags tog lusten över och både jag, Emma och Alexandra slog våra små men ack så kloka huvuden ihop (skämt)och satte igång.
Och vi är mer än nöjda med resultatet i butiken. Vi har lyckats placera om hyllor och produkter så att det är mer lätt framkomligt med barnvagn och dessutom känns varenda kvadratmeter större=). Jag bjuder på lite bilder som vanligt!






Efter mycket fixande de senaste dagarna så blev detta slutresultatet...

4 kommentarer:

  1. Ser riktigt mysigt och bra ut. Lätt att ta sig fram med barnvagn är ett stort plus.
    Var på stan och handlade lite barnkläder idag, å fasen vad arg man kan bli.
    KappAhl som ligger brevid er och Lindex är ju helt hopplösa. Tydligen ska man inte kunna handla med barnvagn hos dem:-(

    SvaraRadera
  2. Såg en så otroligt söt Barbapapa-servis. En Vilac Barbapapa Servis i porslin. Är det något ni kommer att få hem?! I så fall boka jag en på en gång!

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa! Servisen är inget vi har beställt men den låter väldigt fin! En dum fråga kanske men är märket vilac?? Svara gärna fort så kanske vi kan ta in den!
    kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Japp! Märket är Vilac. Har sett en e-shop som har den: http://www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=10621

    SvaraRadera