måndag 16 november 2009

Kanske en Brad Pitt kopia...

Hallådär då var det måndag igen och dags för en ny arbetsvecka! Jag sitter här på kontoret och ser fram emot att få träffa vår nya säljare Niklas från name it barnkläder. Niklas kommer klockan 10 och visar name it`s vårkollektion.
Det ska bli kul att träffa honom för vi har bara pratats vid på telefon.
Undrar om han ser ut som killarna här nedan=)!
Jag bjuder på bilder på Niklas lite senare.

Kramar Sofia


Han kanske ser ut så här!
Eller kanske ser han ut så här...
Ja så här ser nog Niklas från name it ut!

3 kommentarer:

  1. Ha ha, ja hoppas kan man ju alltid! Hade du rätt? ;)

    Just ja. Ringde och pratade med en kollega till dig dagen efter att du spelat in på mitt mobilsvar och vår Bugaboo hade kommit in. Vi tänkte ju hämta den nu till helgen och jag ville bara dubbelkolla att även babyskyddet från Akta Graco har kommit..? Hon visste nämligen inte när jag ringde och jag har helt glömt att ringa tillbaka till er. Jag kanske inte får fråga sånt här i bloggen men jag chansar, ha ha!

    Hoppas du haft en riktigt bra start på veckan! Kraam Katta

    SvaraRadera
  2. Hej Katta!
    Jag sitter hemma i soffan just nu, men lovar att
    kolla upp om babyskyddet har kommit direkt imorgonbitti!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. haha önsketänkande om killen tror jag allt;-)

    SvaraRadera