torsdag 5 november 2009

Febertider!!

Hej på dig!
Hoppas din dag varit fin! Här hemma hos oss är det trist, långtråkigt och blähäää!
Nu har även Tindra fått feber,hosta och ont i öronen och Neo är fortfarande inte feberfri=(! Men, men snart måste det väll vända!

Vi hörs!
Kram Sofia

Ps bjuder på lite nytt från butiken mm!


Jag har skaffat oss ett husdjur och barnen tycker den är fantastisk... Nu står den på köksgolvet och Tindra vill sååå gärna ha den men NEJ säger jag! Vad hon inte vet är att meningen är att den ska stå i hennes rum, jag retas bara lite, hi,hi!
Mickan kom på besök igår med lilla Sindra 3,5 mån, när Sindra låg i Mickans mage var hon också med på bild(men syntes ej). Jag har nämligen använt Mickan som modell för våra mammakläder här på bloggen...
så söta små mini dockor,perfekt liten baby present (75:-st)

En mjuk härlig speldosa! Visst ser den lyxig ut,jag får en känsla av burberry...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar