lördag 21 november 2009

Vad kul det är att fynda!

Hej min vän! Hoppas att du har haft en bra början på lördagen och får en toppen lördagskväll!
Min morgonen började meden liten tur med min syster Hanna till Färg & forms outlet som är nu i helgen. Vi hade turen och möjligheten att få komma vid halv 10 och gå själva och fynda... Vid kl 10 när de öppnade kom det massor av folk och jag är tacksam att jag slapp köa=)!
Vid 10 åkte jag till jobbet och möttes även där av många kunder, det märks redan att julen börjar närma sig... Jag och Emma har slagit in mååånga julklappar under dagen!
I kväll kommer vi att bara vara hemma och äta gott och självklart titta på premiären av Robinson!

Jag måste göra ett tillägg om Färg och forms utförsäljningar och det eftersom vi säljer deras produkter till ordinarie pris. Vi har allt på Våra Små i 1:a hands sortering och på FF utförsäljningar är det bara andrahandssortering eller utgående produkter. Men visst kan man göra fynd men vill man ha det riktiga sortimentet så ska man handla i butik=)!

Ps Här kommer lite bilder från Lördagen.




Tänk vad kul det är att fynda, i vilket fall tycker shoppingtokiga jag det! Men i morse la både jag och syrran Hanna band på oss och köpte inte allt... Jag handlade ljusrosa lampskärmar till sängborden och en ljusrosa stor lampskärm som ska hänga ovanför sängen (hoppas jag är välkommen hem efter detta när jag handlat ännu mer rosa!?) Hanna shoppade fina stolsdynor och en fin dörrmatta!

När klockan slog 10.00 rusade kunder in för att fynda...Då kändes det bra att slippa köa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar