måndag 16 november 2009

En dag på jobbet!

Hej min vän!
hoppas din dag har varit bra! Min dag på våra Små har varit trevlig. Som jag nämnde tidigare idag så har vi gjort inköp från name it.
Name it säljaren Niklas kom med en klädkollektion för april, maj så idag har jag fått tänka vår 2010... helknepigt när man nu är inne på alla vinterfärger!
Men jag plockade ut många små gobitar som jag tror att de flesta kommer att gilla!

Vi har även fått in hokus pokus matstolen som jag tror många minns från sin bardom!
Nej nu får det bli lite bilder.
Sköt om dig och kram!


Nostalgi på hög nivå =) många har frågat under våra fem år efter hokus pokus stolen och vet ni va` nu har vi fallit för frestelsen och tagit in den i stilrena färger(helvit, helsvart osv)! Pappa kom till oss och monterade några stolar och han blev nostalgisk och lyrisk när han började prata om min bruna hokus pokus stol med orange dyna som jag satt i som barn hehe!

De har nog varit med på bloggen förut men nu finns de i butik igen! Gammeldags dockvagn från Kalikå ett måste för lilltjejen eller varför inte lillkillen...
En liten titt på vårkläder till pojk i stlk 80-98,jag skulle aldrig kunna motstå dessa coola jeans(mjuka är de med)!
Ett litet, litet smakprov på name it´s vårkollektion! Jag älskar jeansklänningar och jeanskjolar så det plockade jag ut=)

Och nu har ni varit nyfikna va!? Så här ser han ut vår trevliga säljare Niklas på name it!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tänkte på om ni har några juniorsängar på Våra Små? Vad ligger priset på såna isf?

    SvaraRadera
  2. Jaha ok. Ja, den sängen är otroligt bra men dyr som du säger.
    Men då får jag leta vidare :) Tycker bara att det är svårt att hitta bra växasängar till ett bra pris.
    Men tack för att du ville svara på min fråga! :)

    SvaraRadera