söndag 15 november 2009

En super trevlig helg är snart slut...

Hej! Hoppas du har haft en jätte bra helg själv är jag väldigt nöjd med min=)!
Igår var jag och barnen på besök hos min kompis Mickan som har tre barn.
Så barnen lekte och hade kul medan jag och Mickan ägnade oss åt tjejpladder och dessutom hann vi med ett besök på Krusagården i Adolfsberg. Krusagården är en jätte fin gårdsbutik i glomman (ni ser bilder nedan)så lite shopping blev det...

Jag fotade även lite hos Mickan för jag tycker hon har så himla fina barnrum och jag tycker själv det är kul att få se bilder på andras hem för det ger massor av inspiration!

Nu blir det här inlägget lite rörigt men klockan är mycket och jag måste se till att komma i säng snart för imorgon är det ju jobb på våra Små som gäller=)!
Hursomhelst så blev även söndagen dvs idag en riktigt bra dag, Jonas och jag har fixat mycket i hemmet och barnens farfar kom på besök och tog med sig dem hem till sig en liten sväng (barnen älskar att vara hos farfar för hos honom är det de som bestämmer, hihi). så vi hade det väldigt lugnt, skönt och framförallt tyst här på eftermiddagen!

Vi hörs snart igen, kram Sofia




Söndagen i all sin glans: Jonas har byggt på täljstenskaminen och jag har målat lister bla, lite hemmafix med andra ord!
Sebasian 8 år med min Neo och grannen Josefine, fullt ös!
Bebisar gillar Tindra och Tindra älskar bebisar!
Till en början gick det bra med lilla Sindra i knät men sen... ja`se själv
Ja`ha och här kommer gråten! Bebisar ska ju gilla mig som har en barnvagns butik och allt...:-)


Sindra 3,5 månad har ett så fint litet rum så ojojoj!



Här bor 3,5 åriga Sack, och visst ser man att mamma Mickaela även här gillar Våra Små... (förlåt älskar)hehe!



Super mysiga Krusagården blev en trevlig lördagsutflykt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar