måndag 23 november 2009

Lek o buslandet kalas!

Halloj!
Hoppas din helg har varit bra, min har varit väldigt bra men den har passerat alldeles för fort. I lördags jobbade jag och gårdagen tillbringade vi med Neo och hans klass på lek o buslandet. Vi gick ihop med tre andra barn som också nyss fyllt 6 år och ordnade ett gemensamt kalas.
Det är både praktiskt och kul att ha kalas på Lek o buslandet man vet att barnen blir nöjda med kalaset och slipper städningen hemma=)!

Det var inte alls mycket barn lek o buslandet för att vara söndag och jag tror att det beror på att rädslan för svininfluensan har satt sån skräck i många!

Kalaset flöt på otroligt bra och ingen av barnen bröt armar och ben eller fick hjärnskakning... Det värsta som hände var att en stackars kille fick näsblod och en stackars tjej kissade på sig men,men lite får man ju räkna med=)!

Nej du nu måste jag gå ut i butiken och jobba men vi hörs nog snart igen!

Kram Sofia

Ps Jag läste något så fint som jag tänkte memorera och skriva ner men mitt minne är bra men mkt kort men något sånt här var det... Du betämmer dina tankar och dina tankar formar dina känslor och känslorna styr ditt liv så tänk alltid positivt för då får du posistiva känslor och ditt liv blir positivare... Tänkvärt va?




Neo öppnar paket och när det är 29 barn på kalaset ja`då får man många paket så nöjda var de killarna!
Neos hela förskoleklass samlade och redo för kalas...
Jonatan,Neo,Viktor och kevin,
4 glada 6 åringar...

4 kommentarer:

  1. Det var bra ord verkligen att tänka på!
    Hälsningar Cilla

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen // Mia

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för svaret angående babyskyddet från Akta Graco! Får hålla tummarna för att det kommer in i veckan men annars är det ju ingen fara på taket än precis =)

    Vi kommer och hämtar vagnen på lördag så vi kanske ses då!

    Kraam K

    SvaraRadera
  4. Oliwer tackar för ett roligt kalas. Han somnade rätt fort på kvällen kan jag lova. Han körde ju ett gympa pass sen efteråt oxå.

    SvaraRadera