fredag 13 november 2009

Tur att det finns täckstift!

Men vad gör du mamma sa barnen i kör imorse när jag fotade mig själv. Jag bjuder lite på mig själv till bloggen svarade jag lite tufft! En stooor suck kom från barnen...

Hej min vän! Den här fredagen känns som om den kommer bli en lååång dag. Hela veckan har jag varit uppe sent och trotsat mitt behov av 8 timmars sömn.
Och resultatet av det blir inte bara en snurrig hjärna utan också stora svarta avslöjande sömnbrist påsar under ögonen!
Tur att det finns smink men inte ens smink kan dölja mitt nattsömns slarv helt så idag om du kommer in på Våra Små så vet du läget=)...

Från det ena till det andra. Jag har ej klurat ut vad vi ska äta ikväll och tar tacksamt emot förslag! Föreslå ej tacos bara för det äter vi alldeles för ofta på fredagar och det skulle vara kul med lite variation!

Vi hörs! Kram

4 kommentarer:

  1. Ett litet förslag är att byta ut köttfärsen och använda kyckling istället.
    Trevlig kväll! Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
  2. Vi äter hamburgare och bröd ikväll med diverse tillbehör.
    Det uppskatas alltid av barnen och är enkelt för oss vuksna efter en lång vecka.

    SvaraRadera
  3. Vår familj kommer att beställa pizza...
    Då får vi mer tid för varandra...

    SvaraRadera
  4. Ja här hemma körde vi på hämtpizza till man och barnen, själv köpte jag en sallad.
    Inte helt fel de heller.

    SvaraRadera