fredag 6 november 2009

En vab dag!

Hallådär!
Hoppas du har många roliga planer inför helgen och inte är lika uttråkad som vi är här hemma=)! Barnen är fortfarande hemma från skolan men är helt klart på bättringsvägen.
Och det känns skönt för nu klättrar de och jag nästan på väggarna här hemma...

Imorse åkte jag till jobbet och gav lite snabb info till Maria och Martina om vad som kan göras/händer idag(vagnsuthämtningar osv). Sedan slank jag in på ica på vägen hem och handlade två videofilmer (lite plåster på såren för barnen som är sjuka).
Den ena filmen var 80-tals klassiker ET som gillas av barnen.
Sedan har vi gottat i oss ärtsoppa och pannkaka och Jonas kom hem en sväng från sitt jobb och lunchade med oss.

Efter maten slocknade barnen i soffan och nu har de vaknat och sitter i soffan...
Oj vilket muntert inlägg det här blev, skratt!

Vi hörs, hoppas du får en fin fredagskväll!

Kram Sofia med sittsår...


De här rosorna fick jag av Jonas igår men tjejerna på jobbet har även fått rosor idag för god service på Våra Små...Vi bockar, bugar och niger!

Barnen har kollat på 80-tals klassikern ET och ätit 80-klassikern top hat!

den här synen var jag tvungen att föreviga,det var längesedan barnen sov middag samtidigt...

1 kommentar:

  1. Vilka sötisar i soffan. Sova middag är igentligen en himla skön grej att göra. Tyvärr hinns de inte så ofta med.

    SvaraRadera