tisdag 3 november 2009

Och här kommer vinnaren...

Hej på dig!
vi börjar väll med lite kallprat innan jag presenterar vinnaren, he,he!
Jag skrev igår att jag var trött men efter den här natten är jag dödstrött (överdriver ej)! Barnen har som sagt fått sova hos mig inatt eftersom maken är bortrest. När jag la mig igår kväll vid 22-tiden kunde jag inte sova för Neo var superhet (trots alvedon) och hans andning var fyra ggr snabbare än normalt. Så jag låg och lyssnade på honom och oroade mig för feberkramp, svininfluensan och gud vet allt...
När natten äntligen var över så kom min älskade pappa vi kl 8 så att jag kunde sticka iväg med Tindra till skolan och sedan en snabbis till jobbet för uträtta lite av varje! B la så drog jag och Alexandra en vinnare till bloggtävlingen=).
Sedan åkte jag hem till Neo som faktiskt var i fin form (med tanke på natten)och han och morfar/ min pappa hade gjort en jätte god äppelkräm. Sådär jag nu har jag dragit ut på vem som är vinnaren lite till, hi,hi!

Vid halv 2 tiden åkte jag för att hämta Tindra på skolan och därefter åkte vi till Toys are us och då fick Neo vara hos sin kusin Lexus som också är sjuk.
På Toys are us shoppade vi fin,fina presenter till våran lilleman som fyller 6 imorgon! Därefter åkte vi hem och fikade hos min syster Hanna innan vi gick in till oss. Nej nu kan jag inte hålla på det längre... Du ser vinnaren här nedan!

Kram din hålögde bloggvän Sofia


Som sagt när Jonas är borta sover barnen i sängen (när katten är borta...ja ni vet resten)!
Vi lät kussarna blanda sina baciller riktigt ordentligt det är ändå samma baciller de har!(Neo och Lexus)
Visst syns det att Lexus rum har mycket prylar ifrån Våra Små=)?!
Alexandra fick den stora äran att dra en vinnare!
Och här ringer jag vinnaren men kom igen varför svarar hon inte??(Ja det är en hon...

Och vinnaren av ett presentkort på 500 kr på Våra Små är Jenny Håkansson som jag kommer att ringa imorgon igen!

1 kommentar:

  1. Attans jag vann inte denna gång heller, bättre lycka nästa gång som de så fint heter. men ett stort grattis till Jenny:-)

    Jo då klänningen är köpt på KappAhl har kollat på den super länge nu, men i söndags kunde jag inte låta bli.
    hade tänkt kolla med dig om Neo är intresserad av Star Warskläder? Har hittat en super fin som man kan beställa med sitt namn på, Oliwer ska få en sån bild finns i min blogg snart.
    Annars har du några andra ideer på present?

    SvaraRadera