måndag 9 november 2009

KUNDKLUBB!

Hej! Hoppas du fått en fin start på måndagsmorgonen!
Själv bjöds jag på en mindre kul överaskning när jag vaknade i morse, jag har tappat rösten!! Det ändå som kommer ur min strupe är krax... Konstigt nog har jag inte ont i halsen eller är förkyld så förmodligen pratade jag för mycket igår!

Nog pratat om det nu har jag kommit på en liten grej så här på morgonen och det är följande... Jag vill på något sätt gynna dig som läsare och kund på Våra Små och det kan man ju göra på många sätt men ett av dem är att du skickar mig ditt namn och din mailadress i kommentarfältet (publiceras ej) för då kan jag skicka utskick till dig direkt vi har erbjudanden osv! Du blir alltid först!

Vi startar med andra ord en liten kundklubb här och nu!

Kram Sofia

1 kommentar: