onsdag 4 november 2009

Hipp hipp hurra för Neo som fyller 6 år idag!

God morgon!
Det är för tidigt på morgonen med massor av text så jag låter bilderna tala om vad som hänt nu på morgonen...
Ha en fin dag!

Kram Sofia


Vi var uppe med tuppen i morse och firade vår älskling som fyller 6 år idag. Neo däremot var vaken innan tuppen hann vakna och väntade och väntade... Vilken känsla det är att se lyckan i sitt barns ögon när paketen slits upp=)!!
Det första jag gör när jag kommer till Våra Små på morgonen är att ladda kaffebryggaren men i morse behövde jag inte göra det för jag möttes av en laddad bryggare och en liten lapp från min underbara kollega Alexandra! Tänk att så lite kan göra en så glad!

Tack Alexandra för underbart kaffe...

3 kommentarer:

  1. Grattis Neo på 6årsdagen. Kram Oliwer med familj

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till Neo! Hoppas han får en riktigt bra födelsedag. Kram Emma med familj

    SvaraRadera
  3. Grattis älskade Neo! Vi kommer med paket på söndag! Massa kramar familjen Hammar

    SvaraRadera