onsdag 25 november 2009

Ett utvecklingssamtal avklarat och nu jobb!

Hej!
I dag börjades dagen kl 8 med ett utvecklingssamtal på Neos förskola! Allt flöt på fint och Neo beter sig bra i skolan vilket jag trodde och hoppats på men det är ändå skönt att få det bekräftat av en lärare!
Neos fröken berättade vad förskolebarnen förväntas att lära sig under sitt första år. Och det var allt ifrån alfabetet till att äta fint(det gör ju inte ens jag, hihi)till årstiderna mm!
Jag tyckte att Neo kunde allt som stod på papperet redan nu förutom ev de 4 årstiderna. Så jag haffade honom på skolgården efter utv samtalet och frågade om han kunde dem.
Neo kollade förbryllat på mig och sa nä´äh de kan jag inte. Då rabblade jag upp dem ett par ggr så nu om fröken frågar då kan han dem=)!

Nej nu måste jag se till och jobba lite innan butiken öppnar. Jag måste göra klart en annons för det är deadline vid lunch.
Hmmm jag vet inte hur den ska se ut och vad den ska innehålla men det löser sig nog!

Vi hörs senare! Kram

Ps Glöm inte bort att du är värdefull...




Sitter på jobbet framför datorn och bläddrar igenom Magdalena Graafs blogg och ser hur hon sitter och dricker kaffe lite kitschigt. Så jag tänkte att jag fotar mig själv med lite kaffe i handen till min blogg...det blev dock inte lika kitschigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar