torsdag 12 november 2009

Fikat som slutade på akuten...

Hej!
Oj,oj vilken dag det har varit idag! Det var full fart på Våra Små och därefter så var det fika på Neos fritids. Barnen hade bakat massor av kakor som vi föräldrar bjöds på, supermysigt! Mindre mysigt var det när en kille i Neos förskoleklass kom gråtandes in genom dörren med blodet sprutandes från pannan.
Fröknarna och vi föräldrar som var i klassrummet blev chockade men försökte behålla lugnet för den stackars pojkens skull.
Hursomhelst så var såret så djupt så det behövdes helt klart ett läkarbesök.
Den lilla killens pappa kunde inte komma direkt för han hade en bit att åka och killens mamma hade ingen bil så jag och en av Neos fröknar tog min bil och hämtade pojkens mamma på stan och därefter åkte vi till akuten.
jag tyckte så synd om den lilla pojken och även hans föräldrar för finns det något hemskare än att få ett meddelande från skolan att något sån`t här har hänt=(!
Jag ryser vid tanken...

Men som tur var så slutade det blöda i bilen till akuten så det såg värre ut än vad det var!

Vi hörs! Kram Sofia

Den här söta klädbetjänten är hur fin som helst att ha i hallen (på bild syrrans hall)eller varför inte i ditt barnsrum (min Neo har en) och den kostar 349:- (en fin julklapp)
Den här pallen gör sig utmärkt i en hall eller i ett barnrum, passar alldeles utmärkt som ett nattduksbord. Och vet du vad den kostar bara 199:- och finns på Våra Små :-)

1 kommentar:

  1. Usch vilket avslut på dagen. Tur de gick bra för killen. Ja ett sånt samtal vill man ju inte få från fröknarna. Å inte är de roligt att ringa ett sånt som fröken heller.

    SvaraRadera