måndag 9 november 2009

Lite blandat från dagen!

Halloj!

Jag tycker bilder säger mer än tusen ord så jag väljer att spara mina fingertoppar och bjuder på lite bilder istället från dagen i stället för en massa skrift!


Nu är min duktiga man på gång! Här ska byggas en täljstenskamin... När vi köpte den förra året trodde jag att det bara skulle vara att sätta ihop ca 4-5 partier och så skulle den stå där och värma vårt hem, men ingenting tycks vara lätt! När den anlände till oss var den i typ 100 delar, suuuck!(Så vi får se hur lång tid byggandet tar)...
Gulliga Sandra hoppade in på Våra Små på sin lunchrast idag. Jag lärde känna Sandra när hon väntade sitt tredje barn Lennox och kom in till Våra Små då och då! Sista gången hon kom in på Våra små strax innan Lennox föddes så gick vattnet när vi stod och pratade, hihi!
Vilken tur att Lennox inte föddes hos oss...

Baby björns mysiga och supertrevliga säljare Nina på besök...
På bilden presenterar hon en nyhet från baby björn och det är ett bärsele som man kan använda från 4 mån upptill ca 2 år och den tror jag verkligen på!!
(Baby björns produkter kanske är lite dyra men vilken kvalitè, det vi köpte till Tindra för 8 år sedan är fortfarande lika användbart och ser som nytt ut)!

4 kommentarer:

  1. Jag har gått 4 dagar över tiden nu så jag kommer in till er imorgon och hoppas att vattnet går!
    Kram en tjockis

    SvaraRadera
  2. Vad kostar bärselet?

    SvaraRadera
  3. Svar till nr 3! Jag vet att du tycker det Jonteponken:)))!

    SvaraRadera